Faceti cautari pe acest blog

miercuri, 20 aprilie 2011

Parteneriatele H&M cu luxul

O strategie de marketing geniala, pentru H&M, a fost sa-si asocieze imaginea cu nume grele din lumea modei. Au reusit cu succes sa faca o fuziune intre luxul brandurilor celebre si moda mass-market.
In 2004 H&M deschide seria parteneriatelor cu luxul printr-o colectie semnata Karl Lagerfeld. O mini-colectie eleganta ce s-a epuizat rapid din magazine.
Drumul fiind deschis urmeaza in 2005 Stella McCartney. Acest parteneriat a avut si o cauza nobila, 25% din vanzarile colectiei au fost donate asociatiei sustinute de designer.
2006 este anul colaborarii cu Viktor&Rolf. O colectie avangardista la preturi accesibile. Trendul luxului accesibil este continuat prin asocierea cu Roberto Cavalli(2007). O colectie glam cu binecunoscutele animal print. Din 2008 se prezinta doua colectii pe an, vara apartine celor de la Marimekko(o colectie plina de culoare) si iarna Comme des Garcons propune ceva total diferit de ce se vazuse pana atunci la H&M. Colaborarile cu designeri de succes continua in vara lui 2009 cu Mathew Williamson. Pentru sezonul de iarna H&M semneaza cu Jimmy Choo o colectie de accesorii, iar Sonia Rykiel se ocupa de haine si lenjerie. 2011 aprtine creatorului Casei Lanvin, Alber Elbaz.
Aceasta strategie de marketing a fost preluata si de concurentii directii Mango, Topshop si Gap.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Promovat de Red-Web ClickLink.ro Site-uri de Arta si Cultura SEO Romania top-portal - Director Linkuri
Blog Land director web